05.11.2011

IKEA + Fjellby international


Tidligere denne uka fikk jeg Folkets Ikea-katalog 2012 i posten. Katalogen er en samling innsendte bilder fra norske hjem, og var på alle måter ekte, inspirerende og folkelig (som navnet tilsier). Gøy å kjenne igjen bilder fra blogger jeg leser også. Vet dere forresten av vi nå har fått en norsk versjon av Ikea-bloggen? LIVET HJEMME er endelig her! (Svensk versjon: Livet Hemma).


Har bestemt meg (etter mye om og men) for å avslutte innleggene mine med en oppsummering på engelsk. Dette etter å ha sett på statistikken og fått oppfordring fra mine utenlandske lesere. Selv om det ikke gjelder så mange, synes jeg det er greit å gjøre det slik; Sånn at alle kan forstå, i alle fall litt.


// Dear foreign readers: After watching my statistics and reading my comments, I've decided to have a "sum-up" in english at the end of my posts from now on. Just a small one, but enough to get the essence. Maybe it will be just one line, but I hope you will appreciate it anyway. Even though you may be a small group, and even though I actually had to look up "appreciate" to spell it correct (hihi), I will try to make this my routine - just because I love all my readers. I really hope I'll manage to keep it up - I'll do my best.

 
Picture above: Earlier this week I got the "Ikea-catalog inspired by the norwegian people". Loved it! Did you know Ikea had their own blogs? Now also in a norwegian version: Livet hjemme.

2 kommentarer:

lillpastill sa...

Jeg har lest katalogen på nett og ble så stolt da jeg så bl.a. Mine bilder brukt tre steder.. Hvordan fikk du sen tilsendt? Kunne så indelig ønske motta en jeg også..

f j e l l b y sa...

Ble kontaktet av en mann fra ikea (gjennom studio). Hmmm, ellers vet jeg ikke:/