04.11.2011

husmorhappy på 1-2-3


Føler noen ganger et slags "prestasjonspress" som ligger over meg som "interiørblogger". Alt skal liksom være selvgjort, velgjort og veldig forseggjort. Puffer, puter og ikke minst kokkeleringen skal ooooose flittig og vittig. Følte meg veeeeldig liten da jeg dro kortet på Åhlens og skaffet meg en etterlengtet strikkapuff. Sånne SKAL vi egentlig lage selv, vi bloggere. Men noen ganger er det befriende herlig å bare gjøre det enkelt. Sånn som dagens "helgebakst" som var gjort på 10 minutter (inkl knipsing). Chips med sjokoladetrekk! Hjemmelagd "smash". Nesten. Blir man ikke litt husmorhappy av det, så vet ikke jeg...

Hilsen Flittig-Lise i egen person.

7 kommentarer:

Pink lady sa...

Søtt og salt! Love it!

God helg!

cathrine sa...

Enig med deg, jeg kan verken strikke eller sy og føler meg til tiden som verdens verste husmor. Tiden strekker heller ikke til slik at jeg kan sette meg ned å lære det.. Synes det er godt vi kan kjøpe oss ut av det eller forenkle ting. Smash'ene dine så jo vanvittig gode ut, det skal jeg teste ;) Ha en fin dag :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Sååå eineg!!☺
Smart chips tips-det ska eg prøve☺

God helg☺

Klem M♥

Husfrøy sa...

Må si meg enig med deg. Prøver så hardt å leve opp til interiørbloggerollen, men tiden strekker ikke alltid til.. Og så var det disse prioriteringene da.. Jeg kunne jo for eksempel ha sydd en kjole til dattera mi nå, men jeg sitter heller med laptopen i fanget :)
Ha en god helg! Og takk for en god idé!

Marte sa...

Nam Nam Nam....må prøves tror jeg.

Mathildes skatter... sa...

Synes dette var mer genialt enn en hjemmestrikka puff. Må så er jeg en godtemoms. Uansett, yummy :)

Mathildes skatter... sa...

Blir så ivrig når jeg ser sjokolade at det blir litt skrivefeil :D