02.11.2011

H.O.T



Skal si solen skinner i Fjellby i dag. Lite ante jeg om at det var sommer (Global oppvarming sa du?) da jeg kommanderte mannen til å fyre opp i vedovnen i morgentimene. Nå er det passe HOT i stua, og jeg blåser nytt liv i uttrykket "å fyre til kråka" med verandadøra på vidt gap. Apropo hot: Er ikke mitt nye interiørdyr, porselensreinen fra Bolia, lekkersmekker? Hottie!


PSSST.... I dag har jeg hatt spennende formiddagsbesøk. Resultatet kommer sannsynligvis på trykk om en liten stund. Gøy! (Tror besøket syntes det var passe varmt her også, hihi).


Update: Porselensdyret mitt er selvsagt ikke et reinsdyr men en ELG. Herremin; artsbestemmelse er så mye lettere "in real life". At den heter Moose bør også være et hint. Gammel vane dette med rein. Sorry.

11 kommentarer:

lillpastill sa...

SUPER HOT!
Me like.. :)

Fin fin onsdag til deg
Klemmer fra meg

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Hothot :) Gleder meg å se vennen.

klem

Nina sa...

rÅlekker! :)

Mona Christin sa...

Hot skal det være, men helst på interiørfronten. Bare å kjøre på med norsk trend.

Mona C

Hvite tulipaner sa...

Jeg har samme elgen, kommer sannsynligvis med i julespalten;)
Var det skummelt med besøk? Min tur om ikke så lenge:)

Britt Irene sa...

Å bordet ditt er jo SUPER HOT:)jeg å vil ha.å reinen;)
Gleder meg til du røper hvor du kommer på trykk:):):)
klemz fra Ålen;)

Mona - Dekorama sa...

Spennende! Fint bord foressten, helt likt mitt;)

Toril sa...

Hei Lise!
Leser bloggen din hver dag og får masse inspirasjon av alle de vakre bildene du legger ut. Jeg ser (og mener å ha lest) at du har sofa fra Bolia? Kan jeg få spørre deg hvilket stoff du har valgt? Jeg skal ha ny sofa nå, og har landet på scandinavia 3-seter, men stoff er litt vanskelig. :) har sett en del på nantes multigrey, siden de har den på display, men så at de også hadde veldig mange fine lysegrå farger på prøver, men da blir det straks vanskelig å se for seg igjen. Den fargen du har ser i hvert fall veldig fin ut!
Klem T

f j e l l b y sa...

Multi grey her. Synes den er litt "røff" siden den er litt "mellert" (noen mørkere og lysere tråder inni). Ellers tenker jeg at det blir litt "penere" med en lysere farge, og kanskje renere om man tar en jevnere farge? Jeg synes den vi har er veldig "solid" i stoffet og er sånnsett praktisk mens den fortsatt er lys og fin. Lykke til!

Vi har modellen scandinavia også;)

Anonym sa...

kjempefiiint:) hvor har du kjøpt puffen din?:) klem kjersti

f j e l l b y sa...

Åhlens:) takk!

Klem L