24.11.2011

god kveld i stugan

nr1. Bodie & Fou nr2. Riazzoli nr 3,5,6,7og 8 Pure nr4. Bubbelsoda.


Unner meg en bitteliten inspirasjonsrunde mens vaffelhaugen stadig vokser på kjøkkenbenken. Over ser dere dagens fineste funn; elsker fargene og miksen av tre, hvitt og noen grafiske element! Takk til Fjellbymannen som steker så det freser slik at jeg får min daglige dose på nett. Straks får vi vaffelbesøk! Skal prøve å lure frem et spillbrett etterhvert også. Jeg er offisielt en spilljunkie!



//Good evening! Showing some finds from my online inspiration tour this evening. Love the mix of white, wood and some graphic prints!

7 kommentarer:

Camilla- Casual living sa...

Nydelig og inspirerende bilder du viser- i dag også:) takk for at du gir så mye inspirasjon.

malinsinteriør sa...

Mye fin inspirasjon :) Skjønner ikke hvordan du finner alt!

HannasHörna sa...

Riktigt fina bilder! Kram

Martha sa...

Perfekt inspirasjon...
Dette gjorde kvelden enda bedre...Flink du er..
Klem!!

Elina sa...

Underbar inspiration, så snyggt. Alltihop!

Pink lady sa...

Wow! Nydelige bilder! Gøy med spill! Det er noe jeg gjør mest i ferien:) Hva spiller du?
God helg!

BODIE and FOU sa...

Thanks for putting the photo of the bag I styled with my brother, we did more shots over the weekend and I will post them tomorrow

http://bodieandfou.blogspot.com/

Ps: By the way our name is BODIE and FOU not Boudie :-)