01.11.2011

FORGLEM MEG EI




Vips! Så var november her. Vi skulle sånn egentlig hatt nettbutikken klar til nå, men når man ikke en gang har hørt om CMS så tar ting tid. Blæh! Ønsker meg IT-kurs til jul.

Saken er: Vi har fått mange hyggelige henvendelser via mail med spørsmål om vi selger julekalenderen i år også. Det gjør vi selvsagt! Men det må bli på "gammelmåten" foreløpig. (mens vi jobber med butikk). Novembers "husk" til dere blir altså: Ikke glem å bestille en julekalender fra oss (Eller lag en selv, tihi. Kalender i hus er et must!).

Vi har fått utelukkende gode tilbakemeldinger fra folk som har bestilt kalenderen. Produksjonen av disse trærne startet faktisk med en spesialbestilling fra kjentfolk i fjor høst. Og så ballet det bare på seg. Jeg tror på kvalitet, tidløshet, håndtverk og enkelhet - også i interiøret til jul. Trestrukturen og det at den er "one of a kind" liker jeg også godt. Det enkle er ofte det beste? Vi er i alle fall veldig fornøyd med den, i år som i fjor.

For produkt- og bestillingsinformasjon, trykk på knappen under:

4 kommentarer:

Frøken Alvestøv sa...

Det var en kul kalender!! :)

Anonym sa...

GLEDE:) 1 mnd te æ ska ta dein fram.

Signe sa...

Så søt du er! Takk skal du ha ;)

Og for en fin julekalender! I år tror jeg bare det blir sjokokalender på oss - men jeg har lyst på en skikkelig kalender en gang (slik som denne). Det bringer gode minner fra barndommen :)

Klem og finfin tirsdagskveld til deg!
Signe

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Ingen perfekte kombo på hipstamatic, blir jeg bruker instagram istede der du har filter på løpende bånd ferdig fra før. Last ned og legg meg til vennen, du blir hektet ;))

Nyt dagen <3

Klm