08.11.2011

en dose til

via Hviit og Cherry Blossom


Mormor har gjort det i årevis, og nå gjør "ungdommen" det også: Tar trestubbene inn i varmen! Har skrevet om stubber (og fantastiske Krosser) maaaange ganger her inne, men gir meg ikke så lett. Liker fortsatt naturelement, og hva er vel mer naturlig enn et stykke tre fra Skogen himself. Med et strøk maling blir stubbene litt mer fancy, men jeg liker dem godt naturell også jeg. Uansett, her kommer en gladnyhet for stubbefolket som liker stubbetrenden like godt som meg: Hviit.no forhandler nå Årringene fra Krosser Gård. Fineste!


// As you may have noticed; I love wooden stumps in the interior. The farm Krosser make som beautiful ones, which the shop Hviit no have in store. Happy news!

8 kommentarer:

Pink lady sa...

Veldig stilig! Har lagt merke til dem hos hviit! ;)

Klem til deg

creando sa...

Detta är så fantastiskt fint. Man bara slappnar av i bilderna. Kramar Kicki

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åh så lekre bilder!☺

Klem M♥

Cecilies Lykke sa...

Hei skjønne Lise:-) takk for supermotiverende foto-kommentar! Jeg har en spesiell linse for å få den effekten, 50mm 1.4. Den blurer ut bakgrunnen og tar inn mye mer lys enn standardlinsen. Det er en helt by verden! Love it. Du kan få til bluring m vanlig linse og, men da må du gå veldig nær objektet. Klarer ikke forklare de andre triksene iom at jeg har Nikon;/ men jeg syntes du er supergod på bilder jeg? Redigerer du fargetonen i etterkant? De er så kalde og fine:-)

Klem fra cecilie

Et puslespill sa...

Kjempe fine trestubber, som jeg godt kunne tenkt meg i stua. :-)

linn sa...

vakkert vakkert

desse har stått på ønskelista lenge
....og no er faktisk ein på veg til meg! iiik! :)

-klem

Pure Surface sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pure Surface sa...

Elsker bloggen din, du har så mye innspirerende. Kjempe fine stubber=)