11.11.2011

Bønder i byen?


Pssst... Her er himmelsenga - møbelsnekkerens stolthet. Han tegnet og konstruerte den da han var lærling. For en jobb! Har ikke vist den på denne siden før, litt fordi den er litt utenfor fargeskalaen på bloggen, hihi! Den er rød, blå og gul - ikke akkurat mine favoritter. Soverommet er altså det rommet hvor jeg ikke har så mye jeg skulle ha sagt, nettopp fordi senga bestemmer. Om jeg hadde bestemt, hadde den kanskje vært hvit - jeg vet ikke. Men det har nesten ikke blitt nevnt: Med dens stjernehimmel, krinker og kroker ser  jeg på det som en alt for stor jobb å dempe fargefesten. Dessuten blir det jo et litt annerledes rom, med skikkelig bonderomantisk stil! Med litt tømmervegger og sånt hadde det jo blitt hyttestil til tusen, og hytte er jo koselig.

//This is our bedroom. I don't like the red, blue and yellow, but I like that it is made with love by Mr. Fjellby. Thinking about painting it white, but a lot of details = a lot of work. It's very country cottage cosy, though. Perfect with some timber walls maybe. Dreaming.

4 kommentarer:

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så fiin en seng, men for meg også kankjse på en hytte med tømmervegger! ;) Kanskje du få rmale den ? Det kunne vært kult!

Nyt helgen søte, klem

Mathildes skatter... sa...

Leste artikkelen i dag.
Så morsomt :)
Ser egentlig for meg den senga i hyttepalasset til Røkke eller noe sånt ;)
Morsomt med denfuglekassen over :D
Flott leilighet du har.

Fin fredag.

Hvite tulipaner sa...

Skikkelig prinsesseseng jo, heldig du!Jeg synes den er en kul kontrast til alt det andre.
Jeg kan hjelpe deg å male forresten, ekspert jeg nå;)

s h i n e d e s i g n sa...

Å så utrolig gøy å se deg og lese om deg i Hjem-magasinet i dag!! Vi er jo nesten naboer også :-) Himmelsengen er jo utrolig flott da, litt av et stykke arbeid! Morsomt med kontraster uansett og det har dere i den flotte leiligheten deres :-) Klem fra meg