03.10.2011

Hello Monday!



Puh! Laaaang dag i dag. Mandagen sin det. Blir lite tid til bloggen i en sådan stund, men uti uka kommer en nærmest-for-god-til-å-være-sann "GI BORT" fra meg: En godbit av en give away som det heter på blogg-språket. Siden oktober er den o'store STUDIO-måneden ligger det vel i kortene at det har noe med magasinet å gjøre? Stay tuned!

 Den kommende uka går det forresten slag i slag med spaltist-jobbing, lanseringsfest i Oslo og release.
Heng med, heng med!

PS: Gikk ikke september uuutrolig fort i år? Må være rekord.



XOXO,
busy bee wannabe

6 kommentarer:

creando sa...

Japp, september försvann i ett regnmoln... Kramar Kicki

TeaNote sa...

September gikk unna ja gitt! Jeg vil forresten ha hva enn du gir bort! Det MÅ jo være bra:D Gleder meg til å se!

Marit sa...

Oioioi! Kanskje man kan håpe på å vinne et lite abonnement på Studio? Jeg skal i hvertfall legge inn et par lodd uansett - alltid lyst til å vinne! Gleder meg til den 10.oktober!!

Jane sa...

Dagene suser så altfor fort unna gitt... Slik er det når man har en travel hverdag.
Spent på hva du skal gi bort ;0)

Ha en fin dag
Klem Jane.

SARA sa...

Gleeeder meg og har allerede bestilt abonnement. Kos deg masse med lansering og spennende (og travle) dager :-)

Nina sa...

Spennende! Gleder meg til bladet kommer.
Og snart kommer saue puta hjem til meg også.
Fant han på finn.no (min beste venn :) )
Reddet han fra "slakting" og nå kommer han til Trøndelagen :) Trur han kommer til å trives.