09.10.2011

stas med Studio

AD Therese og jeg med den nyfødte.

Moroklump Sigrid Bonde Tusvik og interiørstylist Birgitta Roald. Inspirerende damer!

Studio preget utstillingsvinduet på Narvesen ved Nationalteateret.

Er tilbake fra en innholdsrik Oslo-weekend: Lunsj på Stortinget med Jensemann på nabobordet (Fjellbymannen klarte selvsagt å knuse en tallerken, hihi), lanseringsfest for Studio, koselige kafébesøk og selvsagt masse trasking i Oslos gater og butikker. Har SÅ mye å blogge om, men så lite tid til overs. Lover likevel at innleggene kommer som perler på en snor når du minst aner det. Just be patient!


PS: I morgen kommer Studio i butikkene (Meny, Narvesen ++). Alle sikre seg første utgave, men de fremtidige utgavene kan du vinne HER. 5 vinnere trekkes i morgen 10. oktober kl 23.00. Skunda på!


10 kommentarer:

Nina sa...

Gleder meg til å lese det i morgen! =)
Hvilken hvit farge har du brukt på bokhyllen din? fant ett som skulle gies bort på finn. Så nå skal jeg prøve å lage dører jeg også. Billig og flott =)

f j e l l b y sa...

Brukte bare "egghvit" vi. Rester. Chi er også gfin - anelse mindre gul:) lykke til! Husk å pusse godt og få glassmesteren til å skjære glasset eksakt etter dine mål...

KROnPRINSESSENE sa...

Herlig helg du har hatt...
Bladet skal kjøpes i morgen, vær du sikker ;)
Klem May Helen

Nina sa...

Hei. Takk for svar og tips. Kanskje chi kan være greia ja, vil helst gå mer mot hvitt enn gul-hvit. Husker du om det var dyrt for glasset?
Må bare si at du har fått til en utrolig fin leilighet. Den gamle benken og Eames stolene er bare smashing. De er øverst på min wishlist for å si det sånn =) Men gamle benker er ikke ofte man kommer over nå, spørs om jeg må prøve å lage en benk av gamle materialer istede. Som du sier, selvgjort er velgjort :)

creando sa...

Spännande! Tror du man får chans att läsa den också i Sverige? Kramar Kicki

LykkeLee♔ sa...

eg fikk bladet i går. har kost meg med det nå.mmmmh drilig blad.og pent bilde og spalte av de g ikke minst...

Marit sa...

Statoil på Røros hadde bladet i dag!! Eller, ops! Med i dag mener jeg søndag (jeg har vært lenge oppe!) OG JEG MÅ SI AT JEG ER MEGET FORNØYD! :D

lindmarkdubland sa...

Gleder meg til Studio kommer! Har allerede bestillt abonnement, greide ikke vente på trekningen din.. Hehe. Når du bor på 25 kvadrat selv blir det ekstra gøy med et studio magasin! Gleder meg og sjekker posten hver dag! Ha en fin uke :)

Anonym sa...

Hei,

Takk for den overveldende positive responsen vi har fått her og andre steder. Vi er veldig glade for å se at dere har tro på Studio.

Må bare presisere at dersom alle dere fine abonnenter ønsker å lese utgave 1, må den kjøpes i butikken. Abonnementet løper fra neste nummer, altså utgave 2 (som også er vanlig abonnementpraksis).

Håper dere liker bladet!:)

Vennlig hilsen,
Katrine
Redaktør Studio

Paula / Polleke sa...

Jeg synes det er litt gøy å tenke på at mellom da de to pene jentene var hos deg og dokumenterte, så møtte jeg dem for ett intervju som kommer i Cosmopolitan i januar. :P Gratulerer med ditt bidrag i bladet! :D