06.10.2011

Jeg gir bort...

NB! Studio release 10. oktober 2011


... 5 stk abbonnement på det nye freshe interiørmagasinet Studio.

Alt du trenger å gjøre er å ta lodd, rett og slett! Jo flere lodd, jo større sannsynlighet for å vinne. Maksimalt kan man sanke 3 lodd ved å gjøre som følger:


1 lodd: Like Studio på Facebook HER

1 lodd: Like Studio på Twitter HER

1 lodd:
Anbefale Studio-sidene til bekjente gjennom link på facebook eller lignende.



Så må du huske å skrive i kommentarfeltet hvor mange lodd du har tatt. Husk også navn eller link slik at de som vinner kan spores opp.


Tvitvi!



86 kommentarer:

frosken sa...

Jeg tar 2 lodd, likte Studio både på FB og Twitter.

Er bladet i butikkene nå ?

cam sa...

Jeg gleeder meg til bladet kommer i butikken!
to lodd på meg:)

Duse Pasteller sa...

Ser spennende ut!
Har likt på FB - så 1 lodd til meg!
Janni:)

linda borren sa...

1 lodd:)

Siv Anita Kværnes sa...

Har tatt hele tre lodd ;)

malinsinteriør sa...

Gleder meg masse til det kommer ut! To lodd til meg takk :)

Nina sa...

Hva er det tredje loddet?
Jeg 'liker' på fb og twitter. 2 lodd so far =)
Gleder meg til å lese det! Supert for oss som ikke har en umettelig mengde av kvm =)

Jane sa...

Prøver meg med ett lodd jeg :0)

Martha sa...

2 lodd på meg..
linker på fb..og liker på fb..
Håper på vinnerlykke..
Om ikke så kjøper jeg det iallfall..Spennendes!!
Klem:)

Vallerskogen sa...

Prøver lykken med et lodd:-)

Anonym sa...

Åh, som jeg har gledet meg til dette bladet! Ett lodd til meg:) Smil fra Iselin ( iselin_d@yahoo.no)

Den gode feen sa...

Ett lodd til meg. Skulle ønske eg vann. Magasinet ser fantastisk ut!!

Heidi sa...

Jeg tar ett lodd. Ser veldig bra ut, også for oss med enebolig :)

Caroline sa...

2 lodd! (facebook og twitter) Gleder meg til å sjekke ut bladet. Trenger absolutt tips for "small space living". :)

Lotta sa...

Åhhh ja jeg er med. Skjønner ikke noe av Twitter haha men klart jeg likær på facebook:)
Jo også anbefaler jeg for venner:)
2 lodd!

Gleder meg til nytt magasin:)
Klem

Mari sa...

Jeg tar 2 logg (liker studio på facebook og twitter)
Ser ut som et kjempe spennende blad :D
Herlig!

Ha en super torsdagskveld :) klem

KROnPRINSESSENE sa...

Prøver lykken med 1 lodd og krysser fingrene ;)
Det første bladet skal uansett kjøpes.
Klem May Helen

Allis i eventyrland sa...

1 lodd til meg da, suuuper premie! Er fryktelig spent på dette magasinet :)

Ha en finfin torsdagskveld videre!

Cherry Blossom Girl sa...

Oi, så kul gi-bort :)
Ønsker meg viiirkelig et slikt abonnement!
Men jeg er ikke på facebook el twitter for øyeblikket,
får man noen lodd for å lage blogginnlegg?

Åse E. Fosse sa...

1 lodd til meg... Krysser fingrene:) Ellers må det nok abonnerast på... Iallafall viss det er mykje alà Fjellby bloggen:)

HUSET PÅ HØYDEN sa...

oioi Gleder emg til 10 okt!! Tar to lodd! Liker pluss anbefaling. Hilsen Vilde fra Bergen :-)

Cherry Blossom Girl sa...

wohooo, supert! da tar to lodd :)
og hååååper på vinnerlykke!

Margrethe B sa...

så spennende! 1 lodd på meg :)

Margrethe B sa...

Skulle stå Margrethe Breen over her! :)

Toril sa...

1 lodd te mæ! :) Har likt på Face. ;) Bli artig ta da! :)) tsmenes@yahoo.no

Lesuh sa...

1 lodd- liker på fb

Ida Kristine sa...

1 lodd, liker Studio på Facebook.
Er innom bloggen din hver dag, så kjekk inspirasjon :)
Klem fra Ida Kristine (fra Bergen, bosatt i Oslo)

Solveig sa...

2 lodd :)
Facebook og twitter :)

Anonym sa...

1 lodd via facebook, Ingunn Moe ;)

Nina sa...

Da ble det 3 lodd =)
Gleder meg til å lese bladet!
Hilsen Nina
nina_sand@hotmail.com

Hedda Torgersen sa...

2 lodd på meg! På Facebook og anbefaling.
Gleder meg til Studio kommer ut! :)

Heidi sa...

Liker på Facebook, 1 lodd til meg.
Gleder meg til å lese bladet!!
Klem fra Heidi :)

LykkeLee♔ sa...

awesomr! gleder meg skjikkelig til bladet kommer
2lodd til meg liker og snbefaler på fscebook.
har ikke twitter.

klem

Anonym sa...

Prøver meg med ett lodd like Studio på facebook:)
Synes du har en flott blogg Lise! Gleder meg til å lese det nye bladet. Om jeg ikke vinner får jeg vel kjøpe det selv;)

Hilsen fra Ragnhild
ragnhild_39@hotmail.com

Malin Å. Driveklepp sa...

3 lodd på meg!:):)

Stine S sa...

Hurra! Så fin gave! Jeg vil vinne :) jeg har tatt alle tre loddene, og nå krysser jeg fingrene!

Rita sa...

To lodd til meg -liker på FB og har anbefalt siden til venner.
blogglaus@gmail.com

Kjersti Regine sa...

Et lodd på meg:) Tvitvi....Me like:)

Thereseee sa...

Hei Lise! Det var så hyggelig å møte deg på lanseringsfesten igår! Idag er det hjemmekontor for meg. hehe.

tanteMargot sa...

Følger Studio på twitter, pliz give me a lodd... :)

Anette Moen sa...

Dette bladet er jeg nysgjerrig på :) 1 lodd på meg for facebook-like.

Ellen Marie sa...

Hei Lise,

Jeg har tatt to lodd for facebook-like og for deling av link til Studio sidene. Synes virkelig at det er på sin plass med et blad for oss leilighetsfolk og håper virkelig på et abbonement:)

Ellen Marie

Anna sa...

To lodd til meg :)

- Anna (annabjordal@hotmail.com)

Janne sa...

Jeg tar to lodd! *krysser fingrene*

Laila2207 sa...

Det bladet så spennende ut, får aldri nok interiørblader :-) Jeg tar to lodd og krysser fingre og tær!
Laila
lai-ola@online.no

Anonym sa...

2 lodd! liker på facebook og twitter :)

Susanne bj.

Britt Irene sa...

Gratulere så masssssssssse:)kan tenke meg du stor koste deg på lanseringsfest i går.kremt....hint....bilder:)
Slenger meg med på 2 lodd.
ha ei topers helg.klem:)

Karianne Nessen sa...

2 lodd på meg! :-) Gleder meg til bladet kommer.

Fra huset i svingen sa...

Jeg skal i butikken på mandag å kjøpe meg et nytt interiørblad, men vil jo gjerne ha et abonnement så prøver lykken med 2 lodd hos deg også (liker fb+delt)

Klem Karianne

marie sa...

Hei,
tre lodd til meg. mvh marie

Marit sa...

Hoppsann! E prøvde å legg inn et par lodd her, men den kommentaren har visst kømmi bort! Men uansett! Like Studio på Facebook åsså har e anbefalt d både på facebook å t interiørinteresserte venninna! TO lodd! Håpe på vinnerlykke!

Marit:D

Ane Beate sa...

To lodd på me, Lise :)
Glede me t å lese spalten din!

Klem Ane Beate ;)

Beate Leite - beatemc@hotmail.com sa...

Hei, hei!

To lodd til meg.. - liker på fb og anbefalt siden.

Mvh
Beate Leite

beatemc@hotmail.com

Anja sa...

2 lodd :)
Liker på FB og Twitter.

anjakb@gmail.com

Pink lady sa...

Jeg tar gjerne to lodd! Liker på FB og delt.

Pink lady

camillahnh sa...

Hei,
Jeg hiver meg på her :D
Vittig, for jeg kjøpte bladet i går og har allerede gitt dere reklame på bloggen min tidligere i dag :D

Jeg vil ha to lodd, ett for å like på FB og ett for å linke også på FB, siden jeg allerede har linket på bloggen :))

Krysser fingrene!

Milla

Karoline sa...

Dette ser ut som min type interiørblad - trekker ett lodd (Facebook-liking) og krysser fingrene! :)

Anonym sa...

Ett lodd til meg! (liker på fb) - Mailin (mjerijervi@hotmail.com

Anonym sa...

kult m nytt fresht blad. 2 lodd til meg. jubi1971@hotmail.com

Anonym sa...

heisann Lise! to lodd på meg, liker på facebook + link til venner :) eksolvik@gmail.com

lindmarkdubland sa...

Jeg tar gjerne to lodd :) Liker på fb og link på fb :)

Lise sa...

2 lodd! Prøvde å få til et 3., men fant ikke ut hvordan jeg kunne anbefale :/ Jeg har super liten leilighet i Oslo, så kunne trengt en hel del tips!

Lise Merkesdal (LiseArtsy på Twitter)

Charlotte H. S. sa...

Tatt to lodd, glede meg max til mandagen når det kjem i salg! :)

Mussit sa...

Tar gjerne 1 lodd! Liker på facebook:)

Supersnuppa sa...

Kult!
Jeg tar 2 lodd.
Liker på facebook, deler og anbefaler der:)

Anonym sa...

Jeg tar ett lodd (for å like på Facebook), og satser på at det er selveste vinnerloddet:) benedikteskarvik@gmail.com

Anna Maria Eilertsen sa...

1 lodd til meg, liker dere på facebook. Elsker bladet, kom over det på jobb (7-Eleven og det er perfekt!

Anonym sa...

Hei, jeg tar gjerne et lodd.

sigfridpettersen63@hotmail.com

Lulle og Laban sa...

Heeei!

Jeg tar to lodd :O)

jeg har vært så heldig å sikre meg første utgave og dette var virkelig et inholdsrikt og bra magasin. Bor selv på 80 kvm!

Tvi tvi!

Carinaklem

Mariell sa...

Fb-liker! og butikk-liker helt sikkert i morgen:)

Hanne sa...

Tar 3 lodd, gleder meg til å kjøpe bladet i morgen! :D

KonfettiForm sa...

Jammen så klart jeg er med!! Gratulerer, med blad og 2 år og det hele.
2 lodd her.

Klem, L.

elisabeth sa...

Jeg liker på fb, ett lodd på meg : )
Gleder meg til å se og lese nytt magasin!

Klem Elisabeth

Live sa...

Har allerede kjøpt bladet :) 1 lodd på meg - likte på facebook.
Live (lianme87@gmail.com)

Marta - litt mitt sa...

Så spennende med et nytt magasin!
Sluker interiørblader, og det hadde vært gøy å lese dette!
Trekker 1 lodd!:)

Ninas hjem ♥ Super Lille sa...

Denne vil jeg GJERNE være med på!!!

1 lodd på meg :)

Nina

Ingis sa...

Har likt på facebook, så ett lodd til meg!
ingebjorg.joh@gmail.com

Maratonjenta sa...

Jeg hiver meg med i siste liten og trekker 2 lodd! Liker på FB og har delt på Maratonjentas FB-side.

Krysser fingrer, men sansett så kjøper jeg første utgave i dag:-)

Hilsen Maratonjenta!

Kerstin sa...

Jeg liker på facebook, så ett lodd til meg :)
Kerstin

SiwR sa...

2 lodd på meg! Spennende magasin!

MadeByKine sa...

Alltid spennende med nye interiørblader!!Gleder meg til å kjøpe bladet i butikk!! Jeg blir med i siste liten, og håper på og vinne:)3 lodd til meg:)

Kine:)

Anonym sa...

Har kjøpt første utgave idag ;-)))) fantastisk magasin!!
Jeg liker og linker på fb.
Ønsker kjempe masse at jeg vinner ;-)

Cathrine fra Sandnes

Anonym sa...

Likt og anbefalt på Facebook, 2 lodd! :)

Thea Mehren Løvaas

Signe sa...

Klart jeg er med!
Likt og anbefalt så to lodd på meg :)

Miriam R sa...

Liker på FB - ett lodd:)

Anonym sa...

Jeg tar et lodd. Liker på FB. Kjøpte Studioe i helga. Bra spalte Lise! Jin Iren