14.10.2011

Hei hå!





...nå er det jul igjen. I alle fall snart.

Jeg har egentlig en sånn 1. desember-regel for alt julerelatert: julebrus, julepynt, marsipan og juleinnlegg her på bloggen. Men i år er det litt annerledes. Ikke bare popper julenyhetene opp hos alle produsentene jeg følger med på, men også interiørbloggerne har startet juleinspirasjonen. Dessuten leverte jeg en julespalte til Studio nå i oktober. Det betyr at det har vært julepynt og gaveinnpakking her i Fjellby tidligere enn noen gang. For å ikke glemme julekalenderene vi har laget en stund. Dagens julete innlegg skyldes en ny konkurranse som kan passe dere flinke interiørbloggere! Og ja, den har alt med jul å gjøre.

Studio-redaksjonen har startet en konkurranse som gjør at interiørbloggere har mulighet til å få sine blogginnlegg på trykk i Studio! Det eneste du trenger å gjøre, er å skrive et blogginnlegg om dine beste julegavetips. Julegavetipsene må selvfølgelig være basert på interiør og/eller innpakning, og inneholde elementer av interiør, redesign, innpakning eller annen form for dekor!

Gøy, ikke sant?

Det trekkes totalt 5 vinnere. Hovedvinneren
honoreres med kroner 1000,-, Nespresso-maskin til en verdi av kroner 2500,- og et årsabonnement på Studio.

Les ALT om rammer, betingelser og premier ved å trykke på knappen under. Jeg gleder meg allerede til å bli inspirert av innleggene deres!




Kollasj-stæsj: Lampe fra Jieldé, trepynt designet av Andre Brugi, utradisjonelle julekuler fra Ferm-Living, teip fra Bolina.

6 kommentarer:

malinsinteriør sa...

Så gøy og utfordrende! Lurer bare på om det er skriveleif eller om man faktisk skal skrive 4000 ord? Det er ganske mye for et blogginnlegg..

f j e l l b y sa...

Heihei! Det står vel 4000 TEGN, og det er stor forskjell fra ord.
Om det stemmer med 4000 tegn vet jeg ikke, da det er Studio som har utformet betingelsene og jeg bare tipser dere om konkurransen (for noen premier!) :)

Mail gjerne redaktøren ved spørsmål:
katrine@magnummedia.no

Håper du prøver deg! Artig å se :) :)

Trådsnella sa...

Åhh, så kult ;)
Må prøve å klekke ut et spenndende julegavetips nå da, uansett blir det herlig å se slike innlegg poppe opp rundt i blogglandia!

Silje

malinsinteriør sa...

SV: Da skal jeg sende en mail og spørre :) Tror jeg har en idè om hva jeg skal skrive om, blir spennende å se hvilke forslag folk kommer med :)

creando sa...

Detta låter ju väldigt spännande! Får man vara med i Sverige också? Kramar Kicki

Anonym sa...

Hei,

Takk for interessen for konkurransen.

1) Tegn betyr tegn. Som Lise sier, er det noe helt annet enn ord. Det inkluderer alt fra mellomrom til punktum og bokstaver. Det finnes en egen tellefunksjon i Word.

2) Det er mulig å delta -så lenge man bor i Norden.


Hilsen Katrine (redaktør):)