17.10.2011

factory touch


Titt på en mandag! I dag liker jeg stemningen i dette interiøret. Selv kunne jeg aldri hatt en så gjennomført industriell stil - uansett hvor trendy den er/blir. Synes det blir for "kaldt" i lengden. Men noen rustikke elementer er veldig "ja, takk". En gammel industriell lampe, et metallskap eller en gammel plakat er hjertelig velkommen til Fjellby. Et gammelt kart med de rette fargetonene er jeg alltid på utkikk etter. Å mikse nytt og gammelt er og blir en magisk kombinasjon, right? Fin ny uke til deg!

2 kommentarer:

Lille w sa...

Hei hei,

Måtte bare legge igjen et lite spor etter å ha funnet bloggen din for første gang. Jeg leste meg med stor glede tilbake til alle NY-innleggene dine og ser at vi besøkte byen med ikke så stort tidsrom imellom. Vi brukte til og med samme bildet som avreisemelding:)

Litt søt er du som ikke så Bookmarc da denne ligger typ 7 meter (vis a vis gaten) fra Magnolia bakery der du beviselig var. Men som du sa, grunn nok til å reise fort tilbake:)

Ta gjerne en titt innom siden min for å se mange like bilder som dine egne. Og cupcakes fra Magnolia som inntas på Carries trapp er riktignok en klisje, men også et rent must og må vite. Flaut der og da. Gøy etterpå!

Ha en fin uke!

Marlene sa...

Inspirerende!
Jeg digger denne stilen. Men er enig, en blanding er det beste!
Finfin blogg du har, jeg kommer snart innom igjen!