12.10.2011

chameleon

Fra dynamittkasse til magasinholder. Fra magasinholder til skjerfoppbevarer. Fra vedskjulet til Mommo (94) til et interiørmagasin. Åhhh, som jeg liker kassen min fra Grubernes Sprængstoffabrikker. En skikkelig kamelon og en stayer her i Fjellby-hjemmet. 

PS: Bildet mitt er å finne på side 64 i Studio nr 1. Der ser dere kassen sammen med to andre favoritter: Eames og bolteplanken. Er ikke oppgitt som fotograf ser jeg, men det er mitt bilde altså. Lett gjennomskuelig akkurat den for dere som har fulgt bloggen, hihi.


5 kommentarer:

Hvite tulipaner sa...

Morro:)
Mommo må vel være stolt!

Love Peace Pionies sa...

Kjekt!

Og kjekt å finne bloggen din!
klem kristina

Helene sa...

En utrolig kul kasse! Jeg får ta meg en titt på morfars loft om jeg finner noe lignende, for å kjøpe nytt er jo utrolig dyrt, og ikke halvparten så sjarmerende x]

Helene sa...

En utrolig kul kasse! Jeg får ta meg en titt på morfars loft om jeg finner noe lignende, for å kjøpe nytt er jo utrolig dyrt, og ikke halvparten så sjarmerende x]

Cherry Blossom Girl sa...

du, vet du om det går an å bestille STUDIO til utlandet? ett og ett nr? jeg har sendt mail til en av mail adr på nettsiden deres, men ikke fått noe svar. har fått forespørsel fra flere utenlandske lesere som er interessert i å kjøpe første utgaven...
god kveld :)