17.10.2011

calendar løøøøw



Stendig-kalenderen har vært en klassisk favoritt lenge! Siden jeg er fornøyd eier av en annen fiiin evighetskalender fra HAY, trenger jeg slettes ikke en ny hvert år. Men jeg sikler etter denne likevel, hihi.

Stendig Calendar er designet av Massimo Vignelli i 1966, og er en del av den faste utstillinga på Museum of Modern Art i New York (MoMA). En digresjon: Ergrer meg fortsatt over at vi ikke tok en museumsrunde i NYC. Hadde satt av MoMA, The Met, Guggenheim og American Museum of Natural History til en regnværsdag som aldri kom. Unnskyldning for å dra tilbake asap? Indeed.



- GRAFISK GODBIT-



11 kommentarer:

Ninas hjem ♥ Super Lille sa...

Stilig!

Martha sa...

Finnes 1000 grunner til å dra tilbake..he he!!
Jeg drar 1 gang i året..og blir aldri lei..
I morgen skal jeg treffe 2 ukjente damer på jobben til min bror..og overøse dem med NY tips..de drar til helgen,,jeg blir så ivrig!!
Nå har jeg kost meg med Studio..love it!!
Klem:)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Vi kom oss heller ikke på moma, angrer som bare det! Neste gang :)

Knallstilig!
Kleem

creando sa...

Snyyygt! Kramar Kicki

Mari sa...

Elsket denne kalenderen jeg også, utrolig enkel og stilig! Hadde gjort seg på veggen. Evighetskalendere er jo kjempe fint også :)

Kjempe fint inspirasjons bilde med kalenderen også. Lekkert, liker bilder i forskjellige størelser med sorte og hvite rammer og motiver som står sammen. Lekkert!

Ha en super tirsdag.
Klem Mari

rum för två sa...

Den där kalendern alltså..såå snygg! kram

Jane sa...

Knallfin :0)

Henriette og Helene sa...

Knallstilig kalender!
Klem Helene

Cupcakes og champagne sa...

Veldig stilig, kunne tenkt meg den selv :)

Lidyll sa...

*sukk*
...den er jo bare SÅ kul da! En sånn ksulle jeg gjerne hatt ja!

...og ikke for å gni salt i såret*hihi* Men jeg har besøkt museene der flere ganger, og alle du nevner er verdt besøk gitt! Moma og guggenheim var favorittene siste gang jeg besøkte*smile*

Flott dag videre til deg!
Klem klem

Cecilies Lykke sa...

Hei! Takk for så utrolig hyggelig kommentar hos meg. Den varmet:-) Og takk det samme, love your blog! Klemmer fra Cecilie