26.10.2011

100 % handmade


En ny kokko-klokke er hengt opp og telefonen er trygt plassert i en iVott. Liker de nye dingsene mine jeg.  


Gjør du?  



SVAR PÅ SPØRSMÅL:

Åhhh, blir så glad når dere er flinke til å kommentere. Får liksom en bekreftelse på at dere er der ute, hihi!

1. Ja! Vi kommer til å legge ut både Kokko-klokka og iVott (begge i ass. farger) for salg når Fjellby Shop får bein å gå på. Ting tar bare litt tid. Håper dere er positive til en liten nettbutikk!
2. iVott er rett og slett en hylse som passer perfekt for iPhone: Som beskyttelse og for å varme den i vinter, tihi. Dessuten synes jeg mønsteret passer perfekt inn i den nordiske trenden med tradisjonell strikk i fokus. Litt sånn "marius-genser-feeling".

PS: Følg meg gjerne på FACEBOOK.

13 kommentarer:

Elisabeth Cesilie sa...

ååh du er bare så flink, jeg skulle gjerne hatt en slik klokke hengende på veggen min :)

Eldrid sa...

Love it! Nydelige dingser..kul kokko klokke.. masse høsthygge fikk jeg her inne..
:) Eldrid

Britt Irene sa...

Kult:) digger kokkoklokka di:) å votten er jo kjempe smart og dekorativ.
Jeg å vil på living....får ta d neste gang jeg skal til byen som for øyeblikket virker som evigheter til.
kos deg i allefall.klemz for u:)

nr14 sa...

Morsomt og stilig:)

MiMa sa...

Liiiiker den klokka!
Resten også forresten:)

lillpastill sa...

FINE ting.. Skjønner godt at du liker dem! :)

Natta

LykkeLee♔ sa...

digger klokka.lage du sånne også for salg??
klem.

Henriette og Helene sa...

Så kult!
Og så flink du er :)
Ønsker deg ein super dag!
Klem Helene

Har en drøm... sa...

Liiiker ja!!
Kjempefint fuglehus;)
Og ivotten var knall!

Klem Line

nullfiresyvni sa...

Veldig kul klokke! Men hva er en ivott?

Kirsti

Lillekatt sa...

Fantastisk klokke!!!

Pernille Ulrikke sa...

å, så kul klokke!! Kjempe artig påfunn :)

nullfiresyvni sa...

Kult. Jeg vil og ha en ivott!

Kirsti