30.09.2011

to favoritter


Søteste Lise (som er Norges fremste God Morgen Norge-titter under 25) tipset meg om dagens interiørsending hvor "min" Får hadde en fremtredende rolle. Den litt rare saueputa sto fram som en bestselger. Hvem skulle trodd det? Signe, som foreøvrig har en fin blogg, presenterte den ene godbiten etter den andre fra mine danske favoritter: ByNord og Ferm Living. Fin start på dagen! Signe mente også at dette var varige produkter som ikke ville gå av moten med det første. Jeg holder med eksperten: Har hatt min sauepute i 2 år nå, og stoooorkoser meg med den i sofakroken fremdeles. Kvalitet til fingerspissene.


PS: Visste du at shabby chic er uuuuut? hihi.

3 kommentarer:

Supersnuppa sa...

Så det. Haha!

Mari sa...

Fin fint :D elsker bynord og ferm living. Herlig design :)
Dansk design er SUPERT! Jeg er helt enig i at shabby chick er ut :) natur er in :P Får puten er RÅ! :D
God helg :)

Camelill sa...

Må. Kjøpe. Okergult garn. Nå! Takk for at du minnet meg på det! :D