20.09.2011

Studio kommer 10.10.11

Som jeg har nevnt tidligere, ble jeg for en tid tilbake spurt om å være spaltist i et nytt interiørmagasin; STUDIO. Å samarbeide med Studio ser jeg på som en unik kreativ utfordring. Ny og spennende oppgave for meg, nytt og spennende magasin i norske bladhyller. Magasinet vil ha fokus på "small space living" som den eneste på markedet. Dette gjør at jeg har stor tro på at det er plass til Studio der ute i interiørmagasinjungelen. I magasinet blir det praktiske løsninger, gode tips, DIY, ekte norske hjem, urban living, smart oppbevaring, interiørdrømmer innen rekkevidde og lassevis med fresh inspirasjon. Samtidig blir det lite "villa og volvo".  Med andre ord: Studio blir akkurat det som mangler i bladhylla. I like a lot!

Da jeg startet å skrive/dele bilder i 2009 var det først å fremst for å dokumentere et oppussingsprosjekt. Etter den tid har det bare ballet på seg. I dag brukes denne siden som et fristed der jeg kan tømme meg for inspirasjon som nødvendigvis hoper seg opp når man har en slik lidenskap. Å bo med en møbelsnekker hjelper heller ikke på saken. Det blir en del "gjør det selv"-prosjekt på hjemmefronten, og disse deler jeg gladelig: Gi inspirasjon, få inspirasjon!


Sammen med møbelsnekkeren bor jeg nå i en blokkleilighet på ca 80 kvm i Trondheim som stadig forandres. Målet er å gjøre det beste ut av det vi har til rådighet, da med fokus på smarte løsninger og et harmonisk interiør. Stilmessig sier vel bloggnavnet sitt: Vi blander minimalistiske moderne former og farger med røff natur - en miks inspirert fra fjell og by (våre to verdener). Av høstens trendenser liker jeg godt ideen med å bruke teip i interiøret. Dessuten vil ulike dyr fortsatt få stor plass i hjemmet vårt. Samtidig passer trenden "modern nature" Fjellbystilen aldeles utmerket!






10 kommentarer:

Potrinas Potlerier sa...

Så spennende!! Lykke til, datoen er på bursdagen min så det skal jeg huske :)

Martha sa...

Dette gleder jeg meg til..
midt i blinken tror jeg..
Ha en flott dag..
Og du..jeg digger stilen din!!
:)

Britt Irene sa...

Åsj.... dette er spennende altså Lise.må si jeg gleder meg masse.tøff layout på innlegget,hvor i all verden har du fått tak i "rammene" med teipen.kult.ha en flotters dag.Klem:)

Toril sa...

Høres definitivt gøy ut! Så heldig du er som har fått sjansen til å være med på noe sånt! Lykke til, og tipper bladet blir kult!

Hvite tulipaner sa...

Jippi, jeg klarer ikke å vente med å se oss to i bladet:)
Så du coveret forresten? Fiiint <3
Klem

LiseLotte sa...

Jeg gleeeeder meg:)
Kanskje vi sees i Oslo:)

Allis i eventyrland sa...

Så spennende, gleder meg til magasinet kommer i hyllene! :)

LykkeLee♔ sa...

Go for it!
Super awesome!
gkeder meg til å lese!
Spesilet kanskje noe om er mer i min prisklasse. når det gjelder hus.
Spennt!

Mari sa...

Kjenner jeg gleder meg veldig til Studio kommer ut, blir spennende med et nytt blad :) også er det jo kjempe fint at det blir om "small place living" passer kjempe godt for meg - da jeg bort på 58kvadrat. Ser ut til at det blir et blad som skiller seg ut og blir inspirerende - jeg er veldig posetiv til dette :D Lykke til, venter spent på 10.10.11 :D

Cherry Blossom Girl sa...

gleeeder meg!!!