02.09.2011

solsiden a la vintage



Min ettermiddag på Solsiden via iPhone:

1 En stykk ensom DBS venter på en liten venn. Jeg vil være 3 år igjen og kjøre superfort på rosa trehjulssykkel. Vil  vil vil! 2 Nyter de siste solstrålene. PS: Glasset er ikke SÅ stort altså - bare vinkelen. Hihi. 3/4 De suuuuperlekre nye kurvene, CATA fra Bolia, er endelig i butikk og var enda finere i virkeligheten. Blogget om dem tidligere (her), og skal si de rykket opp på ønskelista!


(Huff, er SÅ hekta på å bildeeffekter med iPhone om dagen. Tipper facebookvennene mine uffer seg fælt over mine jevnlige updates MED bilde. Share a picture?)

1 kommentar:

KROnPRINSESSENE sa...

Å så masse herlig inspirasjon her hos deg, siden sist jeg tittet innom...
Tre stubbene, kurven og den kontor plassen *liker alt* :)
Ha en fin helg.
Klem May Helen