27.09.2011

leaf + sale

 

Nydelig nyhet fra Bolia: Putene Leaves.
Design: Lærke Rune.

Ser også at Bolia kjører 50 % på Scandinavia-serien sin om dagen. Om du er på utkikk, sier jeg av egen erfaring: Løp og kjøp! Sofaen er en klassiker som ikke går av moten, og den er perfekt om man liker den rene skandinaviske stilen (som meg). Slenger med noen tøffe maskuline stylinger av sofaen, men den kan jo styles både opp og ned og hit og dit, hihi. Vi har forresten en lys grå farge: Multi Grey.







9 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Ja, den sofaen er både fin og god den!
Herlig styling på bildene...
nesten så jeg får lyst til å handle en til, bare fordi den er til halv pris!!!
Klem May Helen

Interiør drops sa...

Hei på deg!
Vi skal kikke på denne idag... Får håpe den er like fin i virkeligheten :) liker den lysegrå fargen veldig godt...
Fin blogg du har!!

Klem fra Ida

Allis i eventyrland sa...

Nydelig pute! :)

Vallerskogen sa...

Den sofaen har vi sett på også, til loftstuen. Dessverre er det nok ikke første pri akkurat nå...

Hvite tulipaner sa...

Hei snupp!
Har du sett at det går an å kjøpe de koppene du likte så godt, Mugtail, på Cornelias Hus??
Digger de, er så fine. Må ha en med ekorn tror jeg:)
Klem

Anonym sa...

Hei!

Tusen takk for super blogg! Syntes du finner så mye fint på dette internettet og at du har så bra stil!

Lurer på ett par ting ang. sofaen: Har du ben i stål? Er de blanke eller matte? Vanskelig å se på hjemmesiden til bolia. Valgte du skum eller dun i sitte- og ryggputer? Fornøyd med det?

På forhånd takk!

Mvh Hege :)

f j e l l b y sa...

Tittei! Takk for hyggelig tilbakemeld. Vi har stål ja, type matt. Usikker på putene men tipper vi har skum :)

Klems

Nina sa...

Kanskje jeg kan prøve her. Jeg er så sjalu på de dynamitt trekassene du har =) Så hvis det er noen som vet av noen som selger kasser i TRondheims området, så vil jeg gjerne høre om det :)
Hilsen Nina

anna-karin sa...

Måste barasäga att jag tycker Bolia lyckats ordentligt med sina interiörbilder i år.