30.09.2011

friday morning moods


Randoms fra formiddagens inspirasjonsrunde.
Autumn moods ♥

8 kommentarer:

Martha sa...

Elsker alt!!
Nydelig inspirasjon..
Og det skapet var kult i sort..jeg har akkurat kjøpt et slikt..men det males hvitt..Nå ble jeg jammen i tvil..

Og reveputen nedenfor må jeg ønske meg..
Ble helt forelsket i morges...
Fin fredag til deg!!
Klem:)

Bodil sa...

Herlig inspirasjon, kunne hatt alt her jeg
klem Bodil

bicocacolors sa...

I like so much!!!

Elina sa...

Underbara bilder!

Ha en skön helg.
Kram Elina

creando sa...

UNDERBART! Love it!
Kram Kicki

dryss - madam Torvestad sa...

Her på bloggen din var det jammen mye inspirasjon å hente!! Kommer snart igjen! God helg!

Vallerskogen sa...

Herlig inspirasjon, love it!

vivian hoebe sa...

beautiful put together, love it!