02.09.2011

dagens dose stump

Alle bilder: Krosser Årringene

 

 Etter at jeg skrev om trestubber i interiøret i går, ble jeg tipset om denne nettsiden: KROSSER. Her inne fant jeg noen fiiine møbler laget av nettopp stubber. Ahhh, så fantastisk! En veldig Fjellbyvennlig look må jeg si: Naturlig trestruktur pluss knallhvit maling! Jeg som nærmest har ubegrenset tilgang på stubbemne i hjembygda, blir veldig inspirert og tenker med en gang DIY  ("gjør det sjøl"). Men stubbene må tørke lenge før de males, så om du bare MÅ ha en nå med en gang (jeg er på nippet!) ta en titt innom nettsiden, eller hør med Rom For Flere her i Trondheim som forhandler stumpene. I'm so in like with your stumps!

2 kommentarer:

Allis i eventyrland sa...

Aiaiai, perfeksjon! :) Jeg klikker meg inn for å se med en gang!

Malvini FF sa...

lovely!!