21.09.2011

coffeebreak



Er på skolen fra 08.30 - 18.00 i dag. DA kan man unne seg en skikkelig kaffepause. Kaffen i kantina er grei den altså, men ingenting slår en nespresso lungo + melkeskum fra godeste Citiz. Og med nye paper straws fra Etsy, blir mine daglige latte's enda bedre. Love them!


PSSST...  Kom gjerne med innspill på forrige innlegg: Hva tror du om Studio? Virker magasinet spennende, nyskapende eller kanskje overflødig i jungelen? Vil gjerne høre hva mine lesere mener og tror.


Teddyhugs!

3 kommentarer:

Sanselig interiør sa...

enig med deg, med paper straws blir alt bedre;)

SARA sa...

Jeg gleder meg STORT. Er på leilighetsjakt (og har vært det en stund) og har savna et magasin som tar for seg andre boligformer enn villaer :-)

Stine S sa...

jeg gleder meg veldig til "Studio" kommer! jeg bor i byen og i leilighet som ikke er så stor. Derfor blir det veldig bra med et magasin som tar for seg den boformen. Nå abonerer jeg på Rom123, og der er det forsåvidt en del artikler om leiligheter, men ikke med så liten plass som jeg kunne tenke meg. Spennende, blir det!