09.08.2011

you know how the time flies

pinterest

Etter en liten uke "på fjellet" med regn og fyring (helt sant!) setter vi nå snuten mot Trondheim, og tilnærmet hverdag igjen. Sommeren er altså på hell og jeg DAGDRØMMER konstant om
New York - den perfekte by.

Neste gang skal jeg prøve å finne denne søte butikken: Bookmarc - En bookstore by Marc Jacobs i Bleecker street. Fant meg en Marc by Marc Jacobs "clutch"Bloomies i SoHo, og nærmest forguder hans klassiske verk som til og med har plass til min iPhone! Bookmarc MÅ jo bare være bra. Også ligger den visst nær Magnolia Bakery. Og jeg vet jo hvordan jeg finner frem dit, hehe.

Apropos bok: Denne fotoboken er på vei hjem til meg fra Amazon:




Broren Decade fant jeg i New York på Barnes & Noble, men kofferten var tung nok fra før desverre. Spørs om Amazon får en bestilling til etterhvert.

Ingen kommentarer: