25.08.2011

NEST


September nærmer seg og tykke tekstiler blir "must haves" i interiøret igjen. Også i år tror jeg på strikk her oppe i nord. Vet ikke om det er like "trendy" denne vinteren altså, men jeg liker fortsatt strikk på litt utradisjonelle måter: Vaser, lampelendinger, lysestaker, flasker, puter... Og nå også som "saccosekk". Synes Nest  fra Zilalila var passe naturlig og slaskete. Ligger gjerne henslengt på denne i vinter!


Product: "Nest is an XXL cushion, handknitted by the skilled women of a fair trade production unit in Nepal. Made of pure high quality New Zealand wool"

I like it! Do you?

1 kommentar:

Martha sa...

Godmorgen Lise, ville berre sei at eg lika bloggen din veldig godt. Det at du har korte, fine og ofte oppdaterte innlegg gjør at eg er innom bloggen din kvar morgon ( sammen med kaffikoppen). So keep up the good work ;)
Ps. eg syns fortsatt grovstrikk er ganske digg, så det får vere her, vertfall en vinter til ;)