30.08.2011

case design


Hjeeeelp! Alle sier at jeg må skaffe meg beskyttelse til Den Smarte, og det snarest. Problemet er bare at mitt designfikserte hode er veeeeldig kresent. Synes i grunn at Apple har gjort en god jobb med min hvite skjønnhet - og et plastlag rundt ødelegger liksom elegansen. MEN jeg må nok finne meg i å ta hensyn til Den Smartes hode fremfor mitt eget i denne saken. Han er tross alt laget av glass. Dessuten finnes det tydeligvis mye bra case design der ute. Over ser dere et knippe fjellbyske designfavoritter. Også her er det natur & typografi som fanger interessen. Jeg holder en knapp på elgen og damen (begge til venstre).

Hvilken variant synes du jeg skal gå for?

9 kommentarer:

Tine sa...

Jeg likte godt de med kamera, eller barten! Men synes det var mange fine kandidater, så ser dillemaet. Hjort er jo og fine dyr! Lykke til!

Sareptas krukke sa...

Hei Nina. Elsker fotoapparatet i midten, men det er du som skal "leve med det"...
Har fått inn ulike benker i butikken. 5 grå med "avtagbar" rygg, samt den du ser på bildet som tydelig ikke er malt opp for å passe inn i kirkeradene;-). Skal sjekke opp kasser med sprengstofflogo, og gi tilbakemelding. Ha en super dag!
Mvh. Anita

Martine sa...

Hei!
Hvis du helst ikke vil ha deksel, som meg, er det ikke helt krise hvis bakdelen skulle knuse. Min gjorde det, men da kan du bare kjøpe nytt på feks ebay, skru av det ødelagte og skru på et nytt, og vips er den like fin igjen :)

Katrine sa...

Ta den med barten! Barter slår aldri feil! :)

Allis i eventyrland sa...

Der var det jammen mange fine! :)

Katrine sa...

Hvor får du kjøpt det med damen på?

f j e l l b y sa...

Hei! Alle er hentet fra linken under bildet. Tror de kan kjøpes der. Jeg er ikke helt bestemt enda;)

f j e l l b y sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Rustikk sa...

Alle var super fine, men om du går inn på www.frydaze.com, så kan du laste opp eget bilde og trykke hva du vil på ditt cover!!!