09.07.2011

jordbær

via here

... på verandaen. Sommernyting i Trondheim♥

5 kommentarer:

minimum sa...

hei - jeg har helt tilfeldig funnet deg igjen i dag - helt siden min gamle PC døde - mistet en del blogg adresser der (beklager jeg husker ikke alle navnene;-) Nå har jeg lagt deg til favoritter, så nå skal jeg ikke miste deg igjen!! MEN jeg lurte på en ting - kan du gi meg noen tips om Trondheim - jeg og mamma skal ha jentetur dit neste helg - vi reiser lørdags morgen og reiser tilbake mandag med natt toget - så så veldig mye tid på butikker har vi ikke - søndag er en dag vi må fylle opp med noe annet... Ja og det er helt klart at hoved ideen er jo å reise et sted å være alene sammen, så kafeer eller andre steder å bare være er det jeg ønsker TUSEN TAKK!!!

Mimii sa...

wooo YUMMY !

Cupcakes og champagne sa...

Nam, det så veldig godt ut! :) For en lur idé!

Anonym sa...

Bloggen din minner meg om Kjerstislykke.blogspot.com ; )

Fjellby Lise sa...

SV: Anonym: Synes du? Tusen takk i såfall - ett stort kompliment! :) (Digger henne). Meeeen, litt uenig i at vi er lik egentlig - hun har en my renere og hvitere (og mer landlig) stil enn meg (og egentlig finere også kanskje?) Hihi! Men det er vel øyet som ser ;)