01.07.2011

Gladnyhet!


Endelig kan jeg avsløre nyheten som jeg har holdt hemmelig en god stund nå: Til høsten kommer et nytt interiørmagasin på markedet! Magnum Media lanserer i oktober interiørbladet Studio som skal ha fokus på urbane og små leiligheter - samt den realistiske drømmen.

Og gjett hvem som er så heldig å få ta del i denne nylanseringen?
Om alt går etter planen, blir jeg fast SPALTIST i interiørmagasinet Studio fra høsten av. To andre bloggere skal også være spaltister - så vi blir nærmest et lite team. Dette er virkelig
s p e n n e n d e  og veldigveldig skummelt. Er allerede i gang med første spalte: tenking, planlegging, knipsing og researching pågår... Neste helg skal jeg starte på en skisse til spalten min. Det blir kos! Tusen takk til den fantastiske redaktøren som tenkte på bittelille meg i denne store sammenhengen. Og takk til bloggen som stadig åpner nye dører og uante muligheter.

14 kommentarer:

linda sa...

wow, så artig! gratulerer, lise:)

Cherry Blossom Girl sa...

sååå gøy! gleder meg til å se til høsten!
gratulerer med spennende jobb!!! jeg er sikker på at du kommer til å gjøre det glimrende! goood sommerhelg til deg :)

Katrine sa...

Wow! Så spennende! Gratulerer så masse :)

Marie Bakås sa...

Gratulerer - både til deg og studio som har fått en så god skribent! Jeg gleder meg allerede!

Marie sa...

Venninnen min er redaktør i Studio, og jeg elsker denne bloggen. Moro, dette har hun holdt skjult for meg ;O)

holmberg everyday living sa...

Jeg henger meg på Marie;)
Gratulerer, så utrolig gøy!!!
Og, så spennende med nytt blad:)
Takk også for link fra deg i tape-innlegg:)
Jeg måtte le for da jeg leste det var jeg midt i lampeledning-tape-prosjektet;)))
Ønsker dere en herlig sommer!
*smil fra tonje

Vigdis sa...

wow! Gratulerer masse! Det blir spennende. Lykke til!

Marianne sa...

Oi! Så arti. Gratulerer, blir nok spennende! :)

Britt Irene sa...

Så utrolig gøy Lise:)d må jo være en drømme situasjon:)vel fortjent spør du meg.gleder meg.
du må legge ut bilder av oppussing fra gutterommet,spennende:)
flott lampe du har fått tak i til bror din,gleder meg til mine kommer i posten.
ha en fin fin dag.klem:)

Allis i Eventyrland sa...

Så spennende! Gratulerer :)

Cupcakes og champagne sa...

Kult :) gratulerer!
Digg med et interiørblad som skriver om noe annet enn herskapshus i landlig stil ;)

Anita sa...

Gratulerer!! Ingen tvil om at dette er velfortjent så dyktig som du er.

Marte sa...

Kjempespennende! Vel fortjent, du har en flott blogg:)

Klem, Marte

christin sa...

superkule nyheter! jeg gleder meg til nytt magasin og til siden din. lykke til :)