28.06.2011

Teip ivei!


© konfetti form

Glem spiker - nå er det teip som gjelder!

Synes det er en veldig god idé å erstatte hull i veggen med en liten teipbit - eller fire. Jeg for min del har hittil brukt god gammeldags elektrikkerteip fra verktøykassa til dette formålet. Men jeg registrerer stadig at det dukker opp freshere og mer fargerike teipvarianter rundt om i bloggverden. Som for eksempel her og her inne hos Holmberg everyday living. HOT pink!

Nylig oppdaget jeg også fiiine Konfetti shop som fører en hel teipkolleksjon. Olalala! Jeg vurderer sterkt å slå til med en rull, eller to, eller tre...

Foreløpig nøyer jeg meg med å delta i teip-give away inne hos Cherry Blossom World.

Teip er virkelig i siget. Jeg digger herved mt washi tape!

1 kommentar:

Cherry Blossom Girl sa...

heeerlig innlegg :)