09.06.2011

lønningsdag

housedoctor

I dag fikk jeg faktisk en bachelorgrad i matematikkdidaktikk=  lønn  for strevet det siste semesteret. Sånn egentlig kan jeg vel kanskje kalle meg mattelærer da, men har ett år igjen til jeg er helt ferdigutdannet realfagslærer (til de som spurte på hva jeg studerte tidl.)
Tiden flyyyyyr virkelig, skumle greier!

Dagen feires sammen med biologiboka på verandaen;
ikke så mye  korksprett og ballonger  her i gården altså.
Men på bloggen blir det selvsagt både høye glass og rosa ballonger, også skal jeg kanskje lure med meg Fjellbymannen på et slag badminton i ettermiddag. Celebrate good times!




5 kommentarer:

LOTTILOU sa...

I just discovered your nice blog!!! I'll be back!!! Have a good day!

Hvite tulipaner sa...

Grattis med bachelor, deilig følelse, ikke sant?
Hvis du trenger litt avbrekk fra biologiboka innimellom kan du se på disse linkene når det gjelder foto:

http://www.fototips.no/index.php?side=speilrefleks

http://www.akam.no/artikler/slik_bruker_du_et_speilreflekskamera/67155

Har nok flere på lur men de befinner seg på den andre pcen, som for tiden er pakket ned pent sammen med resten av tulipanhjemmet, siden vi maler gulv til den store gullmedaljen her:)
Men du får dem så fort jeg har funnet dem:)

Og forresten, siden du skal til NY i sommer, vent med å kjøpe objektiver til da. Mye billigere.

Tirill sa...

Gratulera! :)

Potrinas Potlerier sa...

Digger det bildet! Kan brukes i mange anledninger da! Gratulerer med bachelor i matte.

Ha en fin dag!

Klem

frosken sa...

Jeg besto i går min muntlig, og siste, eksamen i biologididaktikk. Deilig å bli ferdig med PPU og få tittelen lektor i biologi og kjemi.

Gratulerer med bachelor ! Du er flink.