18.06.2011

grafisk


Striper, rene linjer og grafiske former synes jeg kan gjøre interiøret litt mer "contemporary" og urbant med enkle grep. Personlig synes jeg det er fint å  mikse  slike element med noe mer shabby som slitt tre og andre røffe naturlige materialer. Gjerne sammen med noen myke tekstiler også. For å være ordentlig tro mot Fjellbystilen må jeg også ha et reinsdyrgevir eller no' sammen med det grafiske, hihi!


Hva synes du om en grafisk touch i interiøret?


Pute og bestikkfat, H&M home. Postkort, Therese Sennerholt Design. Fugl, Eames House Bird. Evighetskalender, Hay.

3 kommentarer:

Høytrykk sa...

Jeg digger slike grafiske elementer. Men det kan bli for mye av det gode, derfor synes jeg også det er best å blande det med noe som er litt "mykere". Den Eames-fuglen kunne jeg veldig gjerne ha funnet en plass til her hjemme!

Potrinas Potlerier sa...

Jeg er VELDIG gla i den stilen... Men det er som du sier viktig å finne en balansegang, finne noe som myker opp litt..

Ha en fin lørdagskveld videre :)

Klem

berit.. sa...

det blir fullstendig monotomt uten : ))