12.06.2011

dagdrømming



Jeg leser fortsatt til eksamen, men  gleder meg  innimellom til...

...å besøke Vanilla Bake Shop i Los Angeles (de har noe som venter på meg)
...å jogge i Central Park i nye Nikes fra Niketown (i kjent Phoebe-stil)
... å feire bursdagen min i neonlysende Las Vegas
...å få oppleve voldsomme Grand Canyon

Jeg må bare vente en måneds tid først. 16. juli -29.juli virker aaaalt for lenge til. Jeg blir forresten superglad for NY og LA tips! Første gang begge steder, og ikke mange dagene i hver by.
 Hva MÅ man få med seg?


6 kommentarer:

Martha sa...

Hei;) jeg har masse herlige tips til N Y..har vært der en del nå etterhvert..kan sende deg en Mail om du vil..ellers ligger det mye på reisebloggen min- link ligger på bloggen !!
Hørtes ut som en topp ferie...

Camilla- Casual living sa...

Hei!
så kosleig blogg du har- legger meg til som følger jeg.

ÅÅh, høres ut som at du har en deilig ferie på gang.*drømmer* Løp noen km i phoebe-stil for meg også.

-camilla-

Elina Dahl sa...

Åh härliga cupcakes!!! mums :-)

Ha en fin Måndag
Kram Elina

Nummer 74 sa...

Wow, jeg reiser om en uke til NY, LA, Las vegas og grand canyon:-P How did you know?

Skal definitivt legge cup cakes'a på besøks listen :-)

Cupcakes og champagne sa...

Jeg har en del reisetips til USA på siden min :)

Anette sa...

NY er fantastisk! Sjekk ut spisesteder som The River Cafe som ligger ved vannkanten i Brooklyn, der utsikten er hele Manhatten. MÅ oppleves. TAO er et utrolig kult spisested. Thai, lounge musikk og god stemning. NOBU om dere er sushielskere. Shopping i Soho, Cupcakes på Magnolia, Kjøp med lunsj og sett av mange timer i Centeral Park, Gosphel gudstjenester i Harlem på Søndager kl.11.00 (Sister act feeling), Kjøp kitchn aid brødrister for en 500 lapp på Macys,(alle prod.er superbillige, make-up på sephora, hårprodukter på Duane & read, MOMA museumet, SATCH turbuss, stand-up på Time square, musical på broadway, gå gatelangs i Upper east side. NYT!