23.06.2011

busy summer bee


...that's me!

Er i gang med sommerjobbinga som varer frem til amerikareisen.

Er samtidig i gang med prosjekt "ungdomsrom til fjortisbror" lettere inspirert av bildene over i interiør- og fargevalg. Det blir hvitt, brunt, svart og industrigrått med en dash gul/oransje. Han har selv bestemt gråfarge altså, i alle fall nesten. Valget sto i mellom "valmuefrø" og "industriell grå". Han valgte industriell grå, ergo har han bestemt selv (dog lettere påvirket av interiørsøster). I tillegg blir det brukt en del tavlemaling. Ingen bombe? Spørs om jeg skal få lurt inn et reinsdyrgevir også. Det passer det meget godt i forhold til rommets innehaver som i skrivende stund ser filmen "Hognabukken", mens storesøster har hvitmaling i håret etter nok et vindusstrøk! Dessuten har han akkurat klart "Jegerprøven" (det vil si at han bl.a. har lest en bok = sensasjon). Klapp klapp! Stolt bror. Stolt søster.

Masse jobb igjen. Poster nok resultat når den tid kommer, om jeg får lov vel å merke.
Tvitvi (til meg selv).



Bilder via foreldremanualen, emmas designblog, rom123, house doctor, ferm living & fromscandinaviawithlove

2 kommentarer:

Kine Josefine sa...

For en genial treelg!

Ane Beate sa...

Jeg skjønner at Lisemor har kommet seg til fjells og fortsetter med inspirerende prosjekter. Gleder meg til å se resultatet :) PS: Snakket så vidt med faren og broren din etter åpninga av leirduebanen i Haltdalen i helga. De var vel i sitt rette element der.