28.05.2011

flerbruk

Et fuglebur er tatt inn i varmen og brukes nå som hamptråd-dispenser i kontorkroken. (Jeg er forøvrig storforbruker av hamptråd - til pakker, bordkort mm.)

Blir så glad når nye bruksmuligheter plutselig dukker opp i hodet; da har jeg en unnskyldning for å omrokkere, igjen! Koser meg glugg når jeg går rundt og flytter på ting, gjerne med Melissa og Lissie på full guffe.
Dille dalle trille tralle.


Fiiin lørdag til deg!
(Jeg må tilbake til John Mason & annet lørdagsgodt som venter i lesekroken)

5 kommentarer:

Høytrykk sa...

Dette så veldig fint ut! Og når det i tillegg er praktisk, kan det vel ikke bli bedre? :)

LiseLotte sa...

Smart:)god helg...hilsen Lissi:)

berit.. sa...

genialt !! nå skal det gamle fuglehuset tas i bruk : )) takk for tips !

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

Så fiint :) Takk for tips!

Ha en fin kveld!

KLEM

Lidyll sa...

Flott bilde, og super god ide!*smile*

...liker bloggen din kjempe godt-l meg til som følger med det samme jeg!*smile*

...god helg til deg og dine!*smile*