09.05.2011

et verandaliv

Her har jeg tilbrakt ettermiddagen i varmen.

Denne våren har jeg virkelig blitt flink til å bruke verandaen; både til lesing, grilling og radiolytting. I vinter har den blitt brukt som lagerplass, men etter en real ryddeaksjon dukket plutselig hagemøblene opp igjen - til min store begeistring. Hvilken lykke å ha et ekstra rom - utendørs! Nyter hvert sekund jeg får ute i finværet. En hvitglinsende fransk krakk (Tolix) funker forresten bra som supplerende settebord, og for så vidt som skammel når vinterleggene skal lufes. Uansett, bare verandaliv går ikke i disse dager: Nå skal jeg finpusse på bacheloroppgaven som skal leveres denne uka. Skippertak o hoi!


PS: Håper solen skinner på deg også!

2 kommentarer:

MARÄNG FORM sa...

Härligt veranda liv. Själv sitter jag på balkongen med datorn, inte så dumt!

Kram Elina

Mimii sa...

I love this pics, I love the 2 pillows :)
Can you say me which pentone color is your mug ?