12.04.2011

Påskepyntpooper

1,2,3:  Minimalistiske pyntetips fra Sweet Paul Magazine
4: Nydelige påskeegg fra Annalenas Hem via vtwonen

Føler nesten at det er min plikt å legge ut litt påskeinspirasjon i disse dager. Så her er den altså. Det var ikke bare lett å finne inspirasjon som var meg i dette tilfellet. Selv om mange kanskje forventer mer av en "interiørblogger", er ikke dette med sesongpynt helt min greie. Jeg synes ofte det blir litt mye av det gode når slike pynteorgier kommer over befolkningen. Smak og behag. Ingen bombe at det blir minimalistisk påske her altså. (Men påske blir det, uansett).

I morgen får dere se min "pynt". Hopes down! Virkelig.


3 kommentarer:

les fifoles sa...

I love the perfect simplicity of Paul's eggs. And for the same reason, I love your blog!

A bientôt. Anne

Jennys fire vegger sa...

Nydelig påskepynt HELT etter min smak. :-)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Mari sa...

nydelig inspirasjon - helt for minimalisktsk og ikke gul påske. Blir vel ikke akkurat veldig påskepyntet her, men noe skal det vel bli. Elsket de vakkre eggene :D tøfft!