12.03.2011

TRIVSEL

via frosthome


Dotskake + te = feelgood lørdagskveld

Følte for å poste dette stemningsbildet i kveld! Er nemlig i Ålen og bildet illustrerer godt et av helgas mål: å finne et reinsdyrskinn som jeg kan ha på benken i spisestua. (Eller som her: i en stol fra Eames). Har hørt rykter om at det skal ligge et skinn på kvisten på gården hjemme. Skal lete litt rundt.

Aprops reinsdyr: fikk en del spørsmål i forrige innlegg om hvor jeg hadde funnet gevirene. Alle (4-5 stk) har jeg fått av min bror (14) som finner dem på fjellturer og etter en jaktsesong. Heldig storestøster.

7 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Nydelig bilde, håper du finner deg et skinn! :-) Og for en heldig storesøster du er! Misunnelig, altså. :-D

Fortsatt god helg.
Klem Jenny

Britt Irene sa...

morro å dra på skattejakt.håper du finner et skinn som ikke røyter så masse da,har et jeg men kan ikke ha d i hus,blir gal,så det fikk pappa med seg hjem.
Fint i Ålen i helga da,sol og påskestemning:):)
Livet er herlig...ikke sant?:)
Klem

Fjellby sa...

Akkurat det tenkte jeg på ogs, Britt! Lange hår ofte også. Får se hvordan det blir! :)
(Bolia på Solsiden har et superfint ett - men det koster FLESK).

Har jobba, så fikk ikke nyte dagens finvær, men i morgen kanskje? Ellers er alt herligherlig!

Håper det går bra deg og "omstendighetene"!


Klem

Mona Christin sa...

Hei igjen.

Heldige storesøster. Og det er jo sånn med småbrødre på tur. De finner alt mulig. Takk for svar.

Klem Mona C

Project Vibes gate sa...

Heidu, takk for hyggelig kommentar :) Pleddet var kjøpt på shabby chic på briskeby som desverre er nedlagt. Vet at de hadde det inne på country chic i vibesgate i fjor vinter, så kanskje de får det igjen?

Britt Irene sa...

SV: huff ja dæm e dyr,men utrolig lekker.kunn ha tenkt me mang e ja:)
Synd d itj vart sol te d i dag no da,når du hadd fri,men d bli fill fler daga framover:)
Må stikke....har et nytt prosjekt på gang;);)

Ha en fin fin søndagskveld.Klem:)

Mariell sa...

Takk for hyggelig kjøkkenkommentar:) ser ut som jeg kunne flyttet RETT inn i Fjellby! God søndag