14.03.2011

90/699



Jeg hiver meg på den nye trenden: lage-pute-av-kjøkkenhåndduk!

Som kjent er jeg stor fan av Ferm Living, og puta deres Birdcage er nydelig fin synes jeg! (699,- Chez Nous)

I stedet for å kjøpe selve puta, har jeg nå skaffet meg en håndduk med samme print som skal bli sofapute etterhvert (90,- Rom til Rom). Reserveløsningen blir langt fra det samme som den ekte puta; det er noe eksklusivt og luksuriøst over å kjøpe en silkepute med dunfyll som bare oser kvalitet. Dessuten vil det (kjenner jeg meg selv rett) ta litt tid før denne "hjemmelagde" puta blir ferdig.
MEN studentlommeboka valgte den billige løsningen, lett.



3 kommentarer:

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Heisann!
Fant bloggen din via Min Lille Interiørhule, og her var det jammen meg koselig!!
Hit kommer jeg garantert tilbake:)

Lykke til med puten;)
Klem!

Jennys fire vegger sa...

Smart det da, og den blir sikkert knallfin når den blir ferdig (en gang). :-)

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Lotta sa...

Olala blir lekkert vet du!Har selv et par kjøkkenhåndkler med dyremotiv fra ByNord som kanskje blir puter? Hm.....Tenke tenke* Ps. Kan ikke sy..... hehe